britney

nu ska jag berätta om BRITNEY!

ah somsagt var jag på britney igår med bästevän !
shit allså , det var det bästa någonsin !
allt , stämmingen , hon , uppträdande , att vara där med världens bästevän , allt var så grymt bra !!
det ryktades ju om att pussycatdolls skulle vara där som förband så vi satt och vänta men dom kom aldrig , det var ttyp ngn circus innan , vilket var grymt bra , helt otroligt
sen kom hon in :D!
shit vad alla var spända , och vilket juubel när hon kom in
jag satt så koncentrerad hela tiden var det var så obeskrivligt kul , det var verkligen underbart
sen när hon sjöng everytime så blev jag suuupergla , det är en av dom bästa låtarna hon gjort
sen när showen var slut så gick vi ut och vet ni vem vi gick förbi och sofia nästan snudda?

jooo.... BOBBY !
han e lite snygg (a)


sen drog vi och åt lite och vidare hem , där jag och bästevän satte oss vid datan och flumma lite hahah , så grymt kul hela dagen !
tack så mycket sofia , nina & ove för att jag fick följa med <3

bästa dagen !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0