kvällsinlägg

Tillbaka från träningen !
Träningen gick bra , men är väldigt slut i kroppen nu !
Fick spela mot en kille som var fett snabb så man hänger ju inte med i svängerna .
Sen i vatten pausen så har jag en flaska me en slang så kommer vattnet i mellan den , och så tog jag upp flaskan så lossna slangen och de kände inte jag så jag trök på flaskan så allt vatten kom ut på planen , aah jag vet jag är ett riktigt smartings barn , =)

Har lite beslutsångest vad jag ska ha i morgon =/

jag vill ha mina jeans leggings men de passar väl inte till en svart vit tunika  , lr hur ska jag göra(a)?

Nu bär det av mot duschen , och idag på H&M fick jag någon provsak på schampoo och sånt :




Det  får nog bli sista inlägget för idag ,

sovgott på er / bbbecks


Kommentarer
Postat av: sofia'

jag tkr visst du kan ha de, de blir nog fin tror jag (A) puss påre <3

2009-01-26 @ 22:22:10
URL: http://sofiafiischer.blogg.se/
Postat av: Becka

hihi aah vi får se vad som händer i morgon (a)



puss på dejj sötnos §

2009-01-26 @ 22:41:56
URL: http://bbbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0