Håll tummarna i morgon

skuuulan var rätt bra idarå , onsdagar är rätt sköna !
kom försent idag 10 min , men aah de gick bra ändå .
Vid lunch så ville jag inte äta , typ inte sandra heller så moa gick och hämta tre tallrikar me mat , sen gick hon dit och hit för hon glömde saker så kom en lärare fram te henne :
ursäkta , men hur mkt ska du ha igentligen ?

haha moa bah garva !

efter lunchen var de intrument , riktigt roligt faktiskt !
Nu är vi riktigt snart klara , vi spela piano , trummor & gitarr.
Drama sista lektionen me ullrika , de var riktigt kul att visa showen för ngn som inte sett den innan..

Sen efter skolan åkte jag & F till väsby !



titta sötnosen , gammal bild men :D

vi åkte dit för att kolla lite proa platser , felicia fick på MQ , jätteglad för hennes skull för hon vill verkligen det :D
Jag fick inte på veromoda de var fullt , men sen gick jag till intersport och så sa dom att jag ska ringa i morgon så, vi får se ... HOPPAS!!!
På väg te tåget , snacka vi lite och sånt , mys mys...
Sen åkte hon hem & jag hem , lite tråkigt att vi inte kan åka tsm för vi bor åt olika håll...
Hemma sen , åt mat och sen blev de lite data ...
Kvällen blir chillkväll & inge mer ...

Pussarrr

Kommentarer
Postat av: Felicia

åhh fy fan vad ful bild tack raring:D

hoppas för guds skull att jag inte ser ut så där nu:S

2009-01-28 @ 20:18:43
URL: http://brunettgrisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

fett mys dag :D<3



Du är jättesöt på bilden & och glöm inte hur underbart fin du är:*



tvivla aldrig på de!

2009-01-28 @ 21:04:46
URL: http://bbbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0