29/1-09

hello beautifuls (a)
Skola idag igen , riktigt trött så jag gick upp tjugo i åtta i morse , hann men ändå!
Matte , fysik , slöjd, so , spanska , och svenska , ah inte värsta dröm dagen !
Har fortfarande ingen prao plats , intersport tog hade fullt & samma me systrarnas bullbod ... Har tappat hoppet lite ...
Efter skolan gick jag me felicia & annelouise ner til stationen , linn hängde även me , mys mys ...
fast sen stack linn te bussen så vi andra gick in på ica och köpte munkar , haha ..
Sen efter en stunds pratande gick jag hem , sen gick jag ut me baloo , och då hände de detta :

Jag går där i mörket me baloo , sen kommer de en bil som jag verkligen känner igen men jag vet inte vart jag har sett den ..
Jag kollar lite på reg nummret , sen tittar jag snabbt på föraren .
Föraren vinkar helt plötsligt, jag vinkar lite osäkert tillbaka , tänkte shit vad pinsamt jag visste ju inte vem de var .
Och jag var ju helt själv där också , sen bah tänkte jag ajja han träffar jag väl inte igen så ...
När jag nästan ska gå in i min port så kommer killen igen , och de bästa är att han är skiiiit snygg och att han bor i mitt hus , fast inte i samma trappuppgång men ändå , fast fett pinsamt !

I morgon drar jag , linn & sofia på bio .
igen anning på vad vi ska se än , men de blir något allfall , mysigt !


bröllops  duellen är en jag skulle vilja se

nu blir träning & sånt ,

puss på er sötaste läsare

Kommentarer
Postat av: stina

Jag skulle också vilja se den filmen ! (:<3

puss & kram

2009-01-29 @ 20:59:21
URL: http://sttina.blogg.se/
Postat av: Becka

ah den verkar riktigt bra , så vi får se;)<3



Puss på dej gumman

2009-01-29 @ 21:27:50
URL: http://bbbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0