fredag

go morgon mina käraste läsare ,
tänkte skriva i detta inlägg om gårdagen ? hoppas ni förlåter mej för jag inte skrev igår..
Skola som vanligt , värsta NO dag på fredagar ...
Först vare gympa , höjdhopp somjag är så himla duktig på , haha not men jag försökte i allfall !
Sen lunch & NO...
Labba lite & sånt , fick tillbaka min labbrapport och jag fick  VG , jag blev otroligt glad men jättechockad !
Efter skolan drog jag , linn & sofia te kista för att kolla på bio ..
På pressbyrån träffa vi även moa& alice , så vi höll dom sällskap på tåget.
Sen när vi var framme tåg vi bussen till kista centrum , sen köpte vi biobillijetter till BENJAMIN BUTTON !
Sen hade jag inte ätit något och dom andra var väl lite små hungriga så vi gick och åt , haha där satt vi rätt länge snacka ..
Haha otroligt mys i allfall ..
Sen gjorde vi lite andra saker som inte ska nämnnas här än , nej de e inget sånt !
Halvsex gick vi in på bion , och där satt vi till kvart över åtta . Riktigt mysigt att titta på bio , har inte gjort de på mer än ett år.
Sen gick vi till tåget & sånt , stanna lite och snacka mer nåra ...
Sen var vi väl hemma vid halv tio ..
Jag var rätt trött , så jag somna vid tolv men vakna vid två sen dess har jag inte sovit mkt alls ...
pussss !



tack för en myskväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0