LÖRDAGKVÄLL!

ooh shit , idag var de många besökare !
I love it !
Matchen gick sådär , de var kul & spela för jag fick för de mesta spela forward som jag vill kunna bli sen , och de gick rätt bra men dom vann faktiskt ....
Men som sagt vi hade kul och de var de viktigaste , lite sur blev jag väll men ah ... ingens fel..
Efter matchen stack jag hem , gjorde mig i ordning och sen drog vi te mormor som fyller 53 i morgon !
Åt lite tacos och sånt , och lille Alva var där , världens sötaste !
ungefär vid halv nio gick jag ut för att möta FI på stationen , jävligt kallt men värt de tycker jag (a)
nu är jag hemma och ska väl antagligen sätta mig vid tv snart lr nått...

Puss&gonatt

Kommentarer
Postat av: Becka

haha , aah jag erkänner jag var rätt sur , men nu är jag glad :D

2009-02-01 @ 11:48:22
URL: http://bbbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0