Lördag morgon

Tjah , idag vaknade jag klockan åtta:O
haha , jag brukar annars vakna ungefär vid 11, men har inte sovit alls i natt asså!
ajja , dagen idag blir väl match , mormor & senare på kvällen kanske möta FI ,
Hoppas kan man ju !
Inte alls laddad än , men ska göra mitt bästa idag fast dagen känns som en skit dag då man bara vill ligga under täcket och aldrig vakna ...

Idag möter vi livetsord , och dom är riktigt duktiga så vi får se vad som händer..


Sporthelg i min famlj i helgen så om någon har lust att göra något så ring gärna (a)

nä nu ska jag dra te mamma & hämta sakerna ,

puss vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Becka

Svar : tack så mkt :D, aah jag ska försöka göra mitt bästa ,



i love you to

2009-01-31 @ 21:57:10
URL: http://bbbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0