Im back !!

Im back in bussnies !

Dagen börjar som vanligt 8:10 , asså igentligen vilken skit tid , ingen sovmorgon och slutar typ tjugo över tre nästan varjedag .... Men vissa lärare känns som dom gör allt för att göra de surt för en i bland , men aajja !
Jag , felicia & annelouise gick till skolan , och precis när vi ska ner för backen så var den fullt me is , men vi tog en risk och gick där .
Fast sen såg jag att jag skulle verkligen inte klara av att gå där så jag gick på sidan, A& F gick lite smått försiktigt tills F typ glider och hon försöker och hålla balansen men hon klarar de inte så hon ramla ner där på rumpan , så A fick typ dra henne upp medans hon skriker och asgarvar , sen höll hon sej i trädet resten av backen , haha ni skulle sett , de gjorde min morgon !
Gympa & sen biologi som vi fick håltimme på för läraren är typ sjuk 24/7...
Sista lektionen var hk , dagens uppgift var pannkakor !
Jag linn & sofia var i ett kök , haha lite mjöl kom flygande hit & dit, men de var jävligt skojj & dom blev riktigt goda ...
Fast vi blev sist eftersom vi var 3 pers på en stekpanna som var skit liten , men men ...
Sen på vägen hem lura jag upp F i en is backe , ooh fyfan de var kul , hon gled bak som fan ;)
i love you my sweet girl

nu ska jag nog göra macka me oboy

/bbbecks

Kommentarer
Postat av: Felicia

vad glad att någon njöt av mina åkturer;)

2009-01-27 @ 20:19:20
URL: http://brunettgrisen.blogg.se/
Postat av: Becka

hahah de var de bästa fan :O<3



sötnos (a)

2009-01-27 @ 20:58:40
URL: http://bbbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0