26/1 -09

hejj igen !

Dagen har varit riktigt bra , fast ändå långsam !
Började me klassråd som vanligt sen fortsatte dagen me tråkiga lektioner , dem roligaste var ju dansen & sången .
På dansen var de rätt mycket stryka idag , så de blev ju nåra armhävningar och situps , men lite extra träning är ju aldrig fel . Efter skolan gick jag en bit me A& F , hahha riktiga sötnosar dom där asså!
Felicia skulle ringa till veromoda om en proa plats , och först ringer hon men sen efter ett tag lägger hon på och ser helt chockad ut .

F: shit , de var ju moa som svara?
R: va , vadå?*asgarv*
A: haha hon sa nog veroMODA,
hahaha alla börja as garva ,

Felicia ringer upp igen .....
Då heter hon som svarar också felicia så de blev ju lite komiskt (a)

Kom hem & åt lite mellis, sen stack jag och mamma te väsby en snabbis ...
Jag hittade:
Tunika 50:-
kjol typ 99:-
leggings jeans 179:-

Vidare till H&M

Där jag hittade , en vit eyeliner!

slut på shoppandet nu är jag hemma en stund , fast snart äre dax för att dra sej till kolsta och träna .!



Pusssar / bbbecks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0