måndaaah

sorry läsare , lite sent igår §!

söndag ,: vaknade upp av att mamma ringde & väckte mig, upp & städa , duscha & fixa mig ..
klockan ett kom min moster& hennes man , fikade lite och sen fixade min mosters man mina sladdar i rummet så de blev lite ordning (a)
sen kom mammas kompis & dagen fortsatte me gäster , fixade även en film på datan och när den nästan var klar så blev de ngt konstigt så jag fick göra om allt -.-
så var ungefärr min dag ,

måndag : yes dagen börja dåligt . kom te skolan och jag kände lycka faktiskt för vi skulle få nya placeringar , ah och våran svenskalärare/ mentor gjorde en hemlig lapp så man skulle skriva vem/ vilka man ville sitta me och vart i klassrummet ...
jag skrev 3 st , och sen skrev jag längst ner i vänstra hörnet...
ah och hon ropar upp mitt namn nästan sist och jag får sitta me en blygtjej nästan i mitten av klassrummet nästan längst fram alla andra fick de dom ville ha ! tack tack & tack liksom , hon har verkligen nått i mot mej , de har flera märkt !
hon gjorde min dag pisssss !
men de var bara att fortsätta dagen , dansen & sången var de roligaste !
skolan tog slut 15:20 , gick hem & nu är de ladda inför träningen !

kolla på denna bild , hur små vi var i början av sjuan :O



& balen 08:a






nåra månader när vi var i tidningen .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0