tisdag

I morse när jag vakna , lite halv trött i ögonen och så tänder jag lampan & jag ser mitt slitna fula ofärgade hår , men då tänkte jag genast , i morgon när jag tänder lampan kommer jag tänka , uuh mitt mjuka fina hår !
Thats right , jag har färgat håret idag ...
Men vi börjar me i morse , man halkade sej i väg till skolan ,
Gympa första dåe , där vi dansa streetdance , jag gillar dans men de var inte så kul idag för idag vare rätt lätt förutom ett visst steg..
Dagen rulla me dubbelpass i spanska , biologi , svenska & HK ...
på HK:n gjorde vi spagetti med köttfärsås, och jag som suger verkligen på att koka pasta , men idag blev de super gott , riktigt mums så nu har vi egen köttfärs , i like it !
Efter skolan stack jag , linn & sofia till centrum för att jag & sofia skulle färga håret och klippa ...
på vägen dit tog vi lite bilder , där träffa vi även moa som stod i fönstret , mys!
ungefär vi tio över fyra satte jag mig i stolen på väg för att färga håret mörkbrunt, shit där sitter man me täcke över tröjjan och händerna är under så man inte kan ta fram dom , och så klart ska de börja klia på näsan eller så , och man kan ju inte fråga om hon kan klia direkt ;)
Gick där i från himla nöjd , och sofia blev supersnygg verkligen , fast de var hon ju innan också...
Gick ner te centrum för att handla lite , upp te mig sen för att färga håret på linn..
Ahh linn som har superkrull , fint men verkligen lockigt så man var ju liiiiite nervös , men de gick toppen bra gämt och fint:!
hahah , vi råkade kladda rätt mycket färg i linn ansikte , inte med menningen men hon var rätt rädd att de inte skulle gå bort men de gjorde de , flumm & mys me flicksen hela dagen !

nu ska jag nog ner to the bed och mysa , hahah !
sova allså !

pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0