söndag

natten var lite jobbigt för kunde inte sova så mycket , vakna & somna , vakna &somna så höll man på så ...
vid åtta gick jag upp ..
min bror hade min data över natten för han lana hos en kompis & då kunde jag inte blogg mer ..
sen fick vi gäster , mammas kommpis kicki & hennes familj ...
efter dem gick var jag trött så jag sommna en stund , var en tvungen att städa mitt rum som såg ut som KATASTROF!
men men (a)
smärtan är ondare idag har gått ut i armen , nacken & axeln ...
men men de e bah & kämpa vidare !

tittade lite på MTV idag , & där fick man se när dom spelade in PINKs låt sober , den är tydligen inspelad i sverige & har en svensk ressigör (stavnig )
cooolt :D

nu ska jag dra& göra nått ...

pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0