mys

ungefär klockan sju kommer min bror hem från fotbollen , äntligen lite sällskap här hemma.. han fråga hur jag mådde och sånt ... riktigt social.
haha , först diskuterar vi om vem som ska duscha först , jag fick faktiskt duscha först om jag skynda mig & han gjorde mat...
när jag duscha klart satte jag mig i soffan & han ropa att de var mat ...
innan jag hann gå upp hade han fixat tallrik me mat & lite dricka så kom han in te mig (a)

tack bror

gammal bild


sen åt jag framför tv & mös lite för mej själv hahah , sen blev de ju melodiffestivalen ..'
än så länge är EMD & molly bäst ..
tänk nu är moa & stina där , riktigt skojj !
håller utkik efter er brudar ..

återkommer i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0