min tisdag

sovmorgon idag till tio över nio , ah de händer inte ofta det ...
så man tog ut de rätt mkt , fick släpa alla skidsko sakerna till skolan så de tog sin lilla tid.
först biologi , sen dubbelpass i spanska -.-
sen hade vi lunch så jag , linn & sofia stack hem te sofia och letade efter skridskor te henne men hittade tyvärr inga men hon fick ändå låna där så de slutade bra i allfall...
sen blev de spanska igen men fick sluta tidigare eftersom vi skulle ner till biblan , jag gjorde inget där för man skulle bah låna om sina böcker ..
sen stack klassen till ishallen & vi fick åka i den nya hallen , kallad frysboxen !
gick bättre än väntat , titta här, klassen in action



efter skolan stack jag & linn hem te mej en stund , gick ut me baloo sen åkte vi buss te henne och där bakade linn semlor , jag satt mest och sjöng (a)
ah och när vi skulle äta semlorna så blev linn lite bad !
loook at this ?:O

 BAD LINN !

sen åkte jag hem te pappa lämna skridskor & tog bussen hem te mamma , sen har jag inte gjort så mkt ...
kollat på AA & nu äre snart dax för sängen ,

pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: becka

hehee , aaarå lungt tar jag på helgen ;)



kramiiisar

2009-02-18 @ 11:27:28
URL: http://bbbecks.blogg.se/
Postat av: Linn

haha :P rebecka gräddnos =D <333

2009-02-18 @ 12:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0