Min fredag

tjah igen !
Fredag , jag var oootroligt pigg i morse , nästan så man satt & sjöng vid frukosten , lite chockad själv faktiskt ...
Aja , gympan första lektionen , BEEPTEST!
Dörren var öppen så de blev kallt och man fick ont i lungorna men jag klarade till 6,2
somsagt , fredagar är NO dagar , sista lektionen var fysikprov.
jag hoppas verkligen att de går bra men ska inte säga nått för mycket .
Satt lite på över tid & så , sen drog jag linn & sofia ner te centrum köpte lite mums sen drog vi till sofia och mös ,
snacka & skratta lite , otroligt mysigt .. vid klockan sex kom S & bröderna och hämtade mej , sen drog vi te donken och köpte mat .
Hem och åt , sen tittade vi på ensam hemma me alla , lr nästan alla...
riktigt mys ,
& idag ÄNTLIGEN fick jag praoplats på:

yääääh på arlanda !
ska dit nu i veckan & så ,
är skit trött , de blir nog snart sängen !

puuusssar

Kommentarer
Postat av: Felicia

Grattis älskling skönt att det löste sig(A)<333

Nu är vi alla utspridda.

Jag i upplands väsby, du i arlanda, a i eurostop och s i sigtuna vi taröver hela sverigexD

2009-02-07 @ 12:35:39
URL: http://brunettgrisen.blogg.se/
Postat av: Becka

Tack gumman:D<3

ah otroligt skönt att de ordna sej tillslut , efter mkt nej !

ah vi är ju värsta utsprid. men men , kul att alla har en plats nu allfall<333

2009-02-07 @ 13:27:41
URL: http://bbbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0