hemma dag

Gomorgon !
idag är jag hemma , för igår när jag kom hem kände jag mig illamånde & varm ...
i morse bara värkte det i halsen så jag stannade hemma idag , tänk jag har varit i skolan varjedag sen den 7 januari ...
Men ska nog gå i morgon , för jag vill inte missa träningen (a)
idag finns de stor chans att jag kommer någon vart me kemiläxan , lr ah vi har ju prov efter lovet..
vad gör man när man är hemma mer än att ta de lungt ?
jag kollar mest på MTV & ligger i sängen , men de tråkiga är att låtarna går om och om igen ...
så nu har jag hört
katy perry : hot n cold 2 gånger
britney spears: circus 3 gånger
Lady GaGa : pokerface 3 gånger och de spelas även nu
och den där rekalmen om mobbing , en tjej som går i skolan och sjunger om att ingen ser henne och sådär ...
visst de är skit sorligt faktiskt men himla jobbigt att se samma sak om och om igen ...

nu ska jag gå & göra lite lunch , vi har typ ingeting hemma så de blir Varma koppen !

pusssaaaaar§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0