Grattis

gokväll kära läsare !
onsdagar är alltid dryga , hahha och idag vare värsta snö / halkiga dagen !
linn halka rätt mycket te skolan , oh jag garva , hon halka tre gånger , haha sötknopp!
soförhör i morse , men innan så diskutera vi alla svaren :S haha konstig men ah !
ah skolan me blablbla lektioner, ah sen stack jag hem te mamma me linn & vi åkte te arlanda till min prao plats för dom skulle skriva i papper 

jag jobbar 10-17,
jag ska plocka disk , fylla på saker , MM..
jag ska ha svarta byxor & få en svart tröjja där av dom ...

sen åkte vi till kina resturang , jag mamma & min bror !

Grattis mamma på 38 årsdagen , hoppas du får en fin dag !
jag älskar dej ...



pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0