fredag & sportlov

lite dålig uppdatering men kom igen nu , mer besökare vill jag ha (a)

fredag igår dåe!
sista dagen inför sportlovet :D
man kände sej så slut i kroppen , orka knappt röra mej , men jag gick te skolan och de börja me en lugn gympa lite pingis&sånt !
sen engelska , oh på kemin skulle man förbreda sej inför labbprovet åh jag & jesper ska labba tsm , haha aah de gick väl sådär när vi skulle skriva men men .. de blir nog bra
på lunchen dunka vi lite musik i högtalarna ,
klockan 13:00 började mitt sportlov:D
först följde jag & linn me fiischer te sjukgymnasten och vi tog lite i dörren men den var låst , sen kom vi på att man skulle ringa på (a) , mendans hon var där inne gick jag & linn lite i centrum ..
och sen när vi skulle tbx till väntrummet för att vänta tills fiischer var klar så kom vi in då skulle man ringa på dörren  men ingen öppna & den var ju låst trodde vi så vi satt där ute och vänta & jag klagade lite om att jag frös , så kommer de en man som bara öppnar dörren oh går rätt in , hahah snacka om att vi garva :P

sen gick vi te willys , handla lite gott och senare drog vi te linn..
på bussen mötte vi även Th & jennifer ,
väl hemma hos linn så bestämde vi oss för att kolla på film så de blev nothing hill , första gången jag såg den ..


sen blev de hemmåt & mamma käkade sushi & jag köpte en sallad men smakade ju såklart lite sen tittade vi på lets dance men såklart sommna ju hon , men de förstår jag !

pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0