Fredaaaagh

Fredag !
kändes som en himla bra morgon , så jag var uppe i tid & fixa ...
på gympan var de bästa sporten innebandy , jag , gullnosen , sötnosen & lilla sötisen linn var i ett lag , eller ja + mats , och vi ägde ut dom andra totalt ...
ah sen var de bara NO lektioner , jag fick MVG& VG på mina två senaste labbraporter , im so happy:O
Efter skolan stack jag , linn & sofia te stan , åt lite , kolla lite på saker & sånt ...
himla mys , ungefär vid åtta gick vi mot stationen , där på Tcentralen satt vi & vänta på tåget då någon man bakom mig nyser SKIT högt , och jag e jättelättskrämd..
han nös , jag hoppade till och sa , oj shit !
just då går en ordningsvakt förbi & ser när jag hoppar till så han ler och säger : oojoj de e farligt här;)

aah lite pinsamt ...
sen drog vi hem te linn , fixa lite tacos & så , snacka flumma hela natten så jävla kul !

underbar fredag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0