första dagen

Lördag !
vaknade klockan tio , rätt utvilad ...
så låg där och vände på mej lite & sånt , jag vet inte hur de gick till men när jag skulle vända mej igen så känner jag hur jag knäcker till nacken , först gör de inte ont men nåra minuter eftfer känner jag hur de börja stråla i vänster arm , nacke och huvud ... sen kan jag inte röra mig ...
försökte sätta mig upp men smärtan tog i mot, mamma kom me en alvedon och sen massera hon mig lite ...
men de har fortfarande inte släppt , jag hoppas de släpper snart så man kan gå som vanligt ...

så nu sitter jag upp i soffan , lite jobbigt att gå och fixa saker ...
så dagen blir väl bara hemma :/

pusssar , jag återkommer senare !

idag åker linn te åre & cissi te spaninen , hoppas ni får de underbart saknar er redan (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0