börja dåligt

vaknade upp i morse och kollade på klockan !
08:00, ?
jag kollade flera gånger & de stod samma sak så jag tänkte: nejh shit inte nu igen !
ah jag somnade igår utan att ställa klockan , fick springa upp klä på mig , bortsa tänderna och sen sticka...
när jag kommit en bit så glömde jag nykeln , fick springa tillbaka ..
efter jag gått 500 meter så kommer jag på att jag MÅSTE verkligen ha svenskaboken så fick springa tbx igen , sen var jag på väg igen te skolan ..
shit när man kom in på mattelektionen så var de knäppt tyst i början sen bah : heeej rebecka !
våran lärare hade inte sån bra dag tror ja ...
dagen rulla , nu har jag äntligen kommit någon vart på slöjden , LAPPTEKNIK!
Efter skolan stack jag , sofia & linn te bullboden och fika lite , snacka & sånt fett mys !
stack hem , gjorde mig i ordning & gick ut me baloo , sen stack jag på träning ..
gick väl sådär, har ingen bra dag idag men aah !

nu ska jag duscha & sen sova !

Pusssissar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0