alla hjärtansdag!

yes , alla hjärtaansdag idag !
vaknade upp me bvän vid min sida , riktigt härligt att vakna av hennes skratt , liten bit där i från ligger linn sötnos och sover ...
efter ett tag vaknade hon också upp...
vi låg där från 9 till 12 & bara snacka och skratta ...
sofia åkte hem vid tolv , linn & jag satte oss & kollade på Arn 2, ungefär vid två kom mamma och hämta mig , åkte till pappa & hämta innebandy sakerna ...
Mitt rum är snart helt klart , jag ska ta bild ,
vita väggar me en fondvägg me tapet vita medaljonger ...
nu är de ladda inför match dåe , och jag vet inte hur min kväll slutar !

pusssar

hoppas ni får en underbar alla<3dag


Kommentarer
Postat av: Jennifer

och så väckte ni oss...

hahahah :p

2009-02-14 @ 21:44:26
URL: http://jbengtssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0