4/2-09

hey lovley läsare !
sen jag bytte blogg har jag fått lite mer läsare , de är underbart så fortsätt gärna kommentera & ge gärna ut bloggen te andra så dom kan läsa ..
Onsdag i darå, en snabb men seg dag..
kom te skolan & skulle precis in på lektion så skulle jag hämta mina nycklaar , ah som precis så hade jag glömt dom , visste ej vart men dom var inte där , ah jobbigt ...
so , gick rätt bra , älskades felicas roliga kommentar , kommer inte exakt ihåg hur hon sa men de var rikigt kul !
musik , ah låten är snart hel klar , nu äre bara träna in den och så (a)
ni kommer få höra sen , drama sista lektionen utan lärare IGEN !
jobbigt men vi gjorde de bästa av saken,
snart kommer S hem & kankse har svar om min prao plats , har nämligen sökt på :



cafe , tantbrun i sigtuna (a)

vore väldigt mysigt och få där men nu ska jag inte hoppas på för mkt ,
lite plugg nu då , sen AA i kväll !

massa pussar

Kommentarer
Postat av: Nicole

Åh va kul, hoppas du fixar praoplatsen så kanske vi ses :)

2009-02-04 @ 18:53:12
Postat av: Becka

svar te nicole : aah jag hoppas jag får den , aah vad kul , de hoppas jag me , saknar dej :D

2009-02-04 @ 19:26:29
URL: http://bbbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0