090523

sportlovet första daag,
kanske inte blev som jag tänkte men jag sitter just nu & snackar me bästus , & de är världens härligaste ...
humöret är upp&ner , tårarna hit & dit så därför har de inte blivit så mycket blogg..
som ni kanske sett i tidgare inlägg så har jag själv erkännt att jag har varit sur & sånt ...

på nyårsafton hade jag riktigt roligt ,  tjejkväll , i love it!
den dagen bestämde jag mej att detta år skulle bli lika bra som förra , visst hade förra året nåra dåliga stunder också men även j*vligt många bra ..
året börja bra , riktigt bra men sen fortsatte de inte såbra , humöret blev sämre ...
innebandy humöret har förändras helt , jag menar jag blir lätt sur , men jag ger absolut inte upp!
och de är inte min mennin att de ska bli så & jag förstår inte varför ?
så kära vänner & familj , jag ber om förlåtelse för mitt humör ..
jag ska verkligen kämpa för att ändra mej ,
men jag kommer alltid vara samma gammla bus becka §

dagen har mest varit datan & sånt , ska även snart plugga tror ja :O
imorgon kan mitt lov börja kan man säga , asså för jag kmr i morgon vara me sötnosar S, F & A-L ..
vi ska åka in te F som nu blir första gången jag ska se hennes lägenhet , för hon har ju flyttat



sommras , mina sötaste §

nu ska jag gå iväg & pluugga hoppas ja i allfall

pusssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0