090225

tisdag : jag & sofia tåg tåget in te felicia som bor i solna , riktigt mys allså...
så najjs lägenhet, vi snacka mest , skratta & sånt ... hihi sötisar de där allså..
sen när jag & sofia åkte på tåget hem så var de propp fullt , vi stod oh snacka & flumma lite om en telefon som skulle ge oss en nagelfil , aah kul vare ..
sen stod hon framför mej oh bakom ser jag en kille i kanske 19års ålder stå oh rå glo , först tänker ja men han kanske bah kollar lite ... sen fortsatte han och kolla oh småå le lite oh blinka , jag börja asgarva han såg fett rolig ut , fiischer kolla bak han stod fortfarande och kollade , vi stod verkligen oh kolla på varandra , sen i väsby gick han av och då gick han förbi oss oh bah ´: tjeena ( så blinka han )
åkte hem vänta på mamma , åkte ner vi nio och handla på coop dom hade inga semloor:(
men jag fick munk , sen låg jag och kolla på film te tre , klockan ett i natt bestämde vi att saara skulle komma !

onsdag :  saara smsa ungefär vid åtta att hon satt på tåget så vid halv tio åkte jag & mamma te arlanda för att hämta sötnos , i have miss her <3
yes , sen käka vi fruukost & sånt ..
ska snart fixa mej för ska te pappa & fira min bror


åter kommer ,

massa pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0