Dagen igår den 3 augusti

Dagen igår var supermys !
Först vaknade jag vid tio , gick upp och kollade lite på tv :n , vidare till duschen & badrummet för att göra mig i ordning sen så stack jag ut en stund..
Blev hämtad på stationen av bästevän så drog vi först till henne och fixade lite senare drog vi till eruostop & kolla lite , satt på donken och fillura , det var dundermys och skit kul , 
sen drog vi ner till märsta igen , låg i gräset och snackade medans solen låg på , fett underbart !
sen körde hon hem mej , så gjorde jag inte så mycket ..
låg & kollade på en skit bra film flyg 29 saknas, men somnade i soffan (a)
sen la jag mig i min egen säng och aaah nu är det en ny dag !

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0