uppdatering

dagen igår var helt underbar !
var bara tvungen att säga det<3
var i vägen lite på förmiddagen sen så fick jag skjus till sportaffären i väsby av ove & sofia , gunnarsson hängde även på !
var där & testa lite klubbor för klubben blev bjuden ,
först hitta jag inte så mycket , men sen på slutet så hitta jag den jag ville ha , & jag är riktigt glad över att jag köpte den ..
sen åkte vi hem & jag tog de mest lungt , kolla på dubbel avsnitt av desperata hemmafruar !
sen gick jag & la mig rätt tidigt , idag blir de en lugn dag , städa & lite så ...

ha en bra dag så hörs vi i kväll / bbbecks

min nya klubba , den syns inte så mycket men ;)
vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0