tränings söndag

söndag har jag hunnit me rätt mycket ..
vakna i morse , åt frukost me familjen sen åkte jag & S till siba i väsby för att hämta hennes mobil, var där ett tag sen köpte vi glass och åkte hem , var hemma en stund och sedan gick familjen till fårhagen ..
vi tog två varv runt , första varvet sprang jag helt utan att stanna :O och andra varvet sprang jag halva och gick halva..
men när vi springer i kolsta så är de bara rakväg och de känns som jag inte klara något men nu så gjorde jag de , chockerande..
sen åkte jag , pappa & albin för att handla . sen åkte vi hem & nu ska jag få tacos ..
ah familje dag ,
dax för att käka & duscha
här får ni även dagens låt !


hoppas du fortsätter följa min blogg / bbbecks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0