söndag

nu är jag hemma igen , klockan ett idag åkte sabina , pappa&albin till kolsta för albin skulle träna me sitt hockeylag & föräldrar , sen tänkte jag åh chill i soffan , sen ringde sabina och sa : kom nu , vi behöver folk sätt på dej kläderna så hämtar jag dig .. först var jag väldigt negativ mot det men sen när jag kom dit & börja träna så var det rätt kul , först var de innebandy i någon halvtimme , sen fotboll och sen satfett 2 gånger , ah rätt jobbigt men kul så det kändes skönt efteråt ..
pappa lova om jag träna med dom varje söndag till 1 juni ska jag få en innebandy klubba innan falun (a)
åkte snabbt hem & käka lite snabbt , vidare till alsike för att kolla på simons kvalmatch , jätte mycket folk & jättespännande match och verkligen sämst dommare , så tyvärr förlora dom me 1 boll , fan vad jobbigt för dom ...
men men , det går bättre nästa gång ..

nu ska jag hoppa in i duschen , pussar:)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0