nästa sista

idag är de näst sista temadagen ,
klockan ringde kvart över sex jag gick & duscha , sen duka jag frukost & gjorde ordning en tallrik fil me frukt i ..
sen småväckte jag mina bröder & sedan gick jag upp för att föna håret...
tjugo över sju tog jag bussen till station för att gå te mamma och hämta saker , var där en stund och platta håret sen gick jag till skolan ..
mötte bästis utanför hallen, först gick vi in & kollade på gympan & om man inte vill vara med fick man göra något annat, jag och sofia gick hem till henne & sjöng lite singstar , snackade & tog massa vårbilder ! helt underbart !
sen vid 11 så gick vi tillbaka för lunch men vi åt inte , satt i aulan och vänta , senare var de dax för frilufsliv .
så vi gick upp där oå berget , jag & fiischer gjorde i ordning ``köket´´ kokade blåbärssoppa sen gick vi in i skogen , juste vi gjorde pinnbröd och den som hade gjort de hade nog tappat saltet där i degen för de smaka trolldeg.
iallfall gick jag & sofia in i skogen och sola lite och sånt , hahha underbart ..
fick sluta rätt mycket tidigare , & jag hade så ont i ryggen så de tog lite tid för mej att gå hem .
tack för du vänta sofia <3

det var typ min härliga dag , pussssss


jag åt årets första vattenmelon idag (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0