måndag 6/4

tjena tjena sötnosar ,
allt bra med er?
dagen börja lite segt , jag hann inte iväg så som jag hade tänkt men de gick bra ändå ..
kom till skolan & måndagar börjar ju såklart med klassråd ,
vidare till aulan där vi skulle ha drama men igentligen skulle vi ha so , idag har vi haft 3 drama lektioner , på den ända lektionen av dom tre vi hade lärare så gjorde samma scen i en timme , aah lite tråkigt men scenenär kul så
engelska & spanska sen , gick hem med linn&sofia , riktigt mys i vår vädret !
haha , jag älskar & säga vårvädret , vet inte varför ;)? ajja de låter härligt
kom hem , sen efter ett tag kom simon & lilla alva , jag satt & plugga matte
nu ska jag sticka på träning så hinner inte snacka , pussssar!<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0