lycklig dag

sockertoppar !
vaknade på ett skit bra humör faktiskt , kände riktigt lycka !
vissa kanske vet varför men men ...
så börja dagen me ttyp so , sen fortsatte den me massa saker..
draman sista lektionen & karin bara skrek och hade sig så de var riktigt tråkigt ..
juste , vi hade musik idag , klart med heeeela låten :O
skit skönt , så på pruduktionen ska någon filma så ni får höra den sen .
sen åkte jag buss hem me linn , sen har jag faktsiskt inte gjrot så mycket ..
ska typ inte ut me E idag , tyvärr  :/ !
i morgon äre VAAAALBOOORG !
läängtar så mycket allså ,

dagens låt blir for you med EMD


 



nu ska jag ner & planera mitt firande för i mrogon ..
puss på kinden

/bbbecks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0