låååångfredag

idag är de låååångfredag , men den känns inte så lång ändå , vädret var fett härligt!
dagen börja bra , sov rätt länge.
sen städa jag rummet och fixa sen fick jag mitt påskägg av pappa & sabina , där var det 2 bhar , lite godis & christina aguileras perfym , (kommer inte ihåg namnet) otroligt gott i allfall ..
sen åkte alla upp till stadium för att kolla på springskor , ah inte jag för jag har redan ...
var typ där i två timmar , jag fick ett par ute skor ,  puma ... im happy =)
sen åkte vi hem och fika lite sen gick alla till morfar & åt förutom jag för jag skulle te mamma , packade klart oj shit de blev stor väska det ..
tog bussen och fick gå en rätt bra bit men men , hemma sen tog jag de mest lungt och lyssna på musik ..
sen satt jag och mamma & kolla på tv , prata lite .. hahha
nu äre snart dax för sängen, pusssssar

/bbbecks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0