gomorgon

godmorgon , !
klockan är halv ett , jag har inte gått upp ur sängen , inte ätit frukost , aah allså inte klar över huvudtaget :)
kvällen igår , mötte bästaste cissi&fiischer vid FH klockan åtta , ner till centrum och handla lite ..
det blev , hallonsoda , korv & marsmehellow (stavning )
vidare till grillen , där vi försökte få igång den , haha hur mkt vi än försökte så ville den inte...
stod där skit länge , tills det blev fett mörkt då gick vi ner till konstgräset & satte oss & åt våran fina mysiga mat ..
ogrillade korvar och marsmehllows , men liksom vad spelar de förroll me ogrillade korvar när man har de bästa sällskapet , stod där och snacka , sen släcktes allting ner & då skulle vi precis gå när vi kom på att linsskyddet till kamran är borta så vi stod där i mörkret och letade sen hitta vi de , gick hem , hade sällskap me cissi <3
gick hem , la mej och värmde mig sen smsa jag lite och senare sommna jag ...
tack för en mysig kväll,

p.s nu kan jag garva sådär:D *stolt*

idag blir de upp te stenninge på middag , trevligt trevligt , sen har jag inte så mycket om säga om dagen , vi får se vad dagen bjuder på ,

pussissar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0