fredags mys

nu har de varit fullfart , igår efter skolan gick jag & sofia hem till sofia , väntade på linn & sen satt vi igång och bakade ..
kladdkaka blev det , men sen gjorde vi även lite sockerkaksmet som vi satt & åt riktigt mums , sen gick vi ut i det fina vårvädret och spelade lite boll (a)

sen åkte vi alla till kulturum för att kolla på niornas pruduktion , asså så underbart kul verkligen , att dom kommer på allt så klockrent , jag fattar inte :O

kom hem vid kvart över tio typ så jag gjorde mig i ordning på engång , sen somnna jag typ


fredag:
vi möttes klockan åtta i hemklassrummet me nenne , coolaste läraren , han läste upp lite regler som man skulle följa för att uppföra sig på teatern men det var lite onödigt tycker jag men men ..
sen gick alla till kulturum och kollade på niornas produktion , samlades där men vi fick gå in allra sist och när vi satt där och vänta kom en bebis gående lite halv smått , och han börja närma sig mer och mer mig , de såg ut som han ville ta min hand så jag sträckte ut den men han tog den inte så jag gick , sen blev han ledsen så jag sträckte ut den igen och sa kom , aaw, då tog hans mjuka hand min stora hand , fett söt!
vi fick bäst platser i allfall , sen när teatern var slut så åkte jag och dom underbaraste flickorna buss te skolan igen , åt lite och sen blev de diplomutdelning , cocacola som nenne lovat oss i ett år , och lite frågesport och min grupp kom etta xD
sen åkte jag , linn & sofia till väsby och fika lite , senare hem och sånt !
sen hoppa jag studsmatta och sen ner till matnära och köpte godis , myste lite i soffan ,
nu ska jag gå & kolla på tv , puss!
/bbbecks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0