fredag

freeedag ! ÄNTLIGEN !
först gympa , då blev de skogen !
senare tillbaka till omklädningsrummet för att göra oss klara för att gå till kultrumrum , gick förbi fiischer & hämta lite saker ..
sen var vi framme i kulturrum , alla 8:or i komumen skulle sitta där och lyssna där i typ tre timmar ... skit tråkigt men på slutet  blev de bättre...
sen åkte jag me sofia & cissi te stan , riktigt mysigt allså!
underbart väder me massa folk , men ändå ...
jag köpte en TUNIKA..
skulle köpt ballerina från H&M men hittade inte dom , sen åt vi i kungshallen satt & snacka lite , senare gick vi och shoppa igen , sen åkte vi hem vid halvåtta och tåget hem var jag lite trött(a)
hahah , men men ... sen åkte cissi hem från stationen, jag & fiischer gick te bussen sen gick jag hem ..
kolla på singing be sen sommna jag i soffan och vaknade upp en kvart senare & då la jag mej ...
pussssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0