8 april

hejj på er !
idag mår jag mycket bättre , tack vare cissi & sofia <3
hoppas allt är bra med er? ,
onsdag & näst sista dagen på veckan innan lovet , det känns i hela kroppen att man är riktigt slut !:O
mötte sofia idag & den sötnosen hade med sig mina kläder som vi har beställt med innebandyn (a)
skola sen , först so senare matte & förresten inget matteprov i morgon :O im happy !
vidare till musiken där vi just nu spelar LÅTEN , jag spelar just nu bas på den , låten är grymt bra tycker jag
sen gick jag, cissi & sofia en härlig promenad tillbaka till skolan , engelska som vi inte kunde göra nått på för linn var tyvärr sjuk och hon hade pappret , draman körde vi igenom hela teatern..
på lunchen satt jag me mina  underbaraste flickorna C&S och då kom våran drama lärare / mentor lite smygande och frågade om hon fick sitta med oss , ah så sitter hon där och snackar sen ska hon gå och hämta mer mat så på stolen ligger det en stor mosad potatis :O?
då har hon satt sig på en potatis som sedan har gått sönder , och hon har inte kännt något , hahah shit vad jag garva :O
och jag såg verkligen inte den när hon satte sig , haha aah de var dagens ...
och skönaste var ju när cissi gick runt me en sjal på huvudet i aulan , ni skulle ha sett så himla skön ;)


 

haha ,
nu blire pannkaka , pusssar


Kommentarer
Postat av: cissi

hahahha, så jävla skön dag asså! garva fan hela tiden xD älskar dig gullnos <3333

2009-04-08 @ 21:07:31
URL: http://bjjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0