sportlovets slut

när jag säger detta så svider de nästan i hjärtat faktiskt ...
detta var sportlovet då som är på väg mot sitt slut ..

lovet har varit riktigt bra , saknade ju alla !

i onsdags kom ju saara te mej på morgonen , vid klockan fem gick vi hem te pappa & firade lillebror ...


i torsdag : åkte jag , saara & felicia till stan för lite shopping..
mötte upp felicia på tåget , sen åkte vi in först var vi på gina rätt länge sen gick vi runt , lite lunch på donken & sånt ..
ah riktigt roligt , på vägen hem blev de rätt mkt flumm & även inne på butricks ..
toppen dag me tjejorna , tack !
hem fick jag me mej :
jeans chinos : 79 kr
tröja : 99kr
kjol 74 kr
 bra & billigt , i love it !

Fredag : helt slut vi sov te ett & åt frukost vi halv två .. jag pluggade lite & sånt ..
vid fem börja vi fixa oss för att åka te pappa , vid klockan sex kom sabina och hämta oss , sen blev de mys hemma här me lite buzz & annat !

Lördag: bror hade barnkalas rätt tidigt , vid ett stack vi te väsby & kolla lite ..
saara hittade lite oh sånt , sen stack vi hem rätt tidigt , jag städade och hon lyssna på sin nya skiva och vi satt&sjöng ..
klockan halv åtta kom sötaste sofia , så vi satt här uppe & kollade på melodifestivalen som sög rätt mkt men de var otroligt mys att vara me tjejerona , sen spela vi buzz&lite wii , himla mys tkr jag !

Söndag: vaknade vid tio , låg & lyssna på musik ..
aah sen slutade de me en skojj catfight , haha aah !
upp&käka frukost sen kom saaras mamma & mormor för att hämta henne men vi stack te tiina (saaras faster) och hälsade på .. sen var vi där en stund sen skjusa dom hem mej & dom fortsatte till norrtälje där saara ska praoa , ah i miss her !
nu blire sten hård pluggning dåe ,

vi hörs i kväll ...
massa pussar , tack för ni ändå har följt min blogg fast mitt dåliga uppdaterande ..




Dagens låt : Marie fredriksson ``tro´´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0