090311

ännu än morgon då man vaknar & de snöar utan för fönstret...
kan bara säga att jag har inte varit ute sen i lördagskväll så igentligen skulle de var rätt mys & bara gå en prommenad nu , men de kommer väl de också..

kände mig inte frukost sugen i morse så jag tog min glass som jag fick igår av snälla S , jag har sparat så jag tog min glass& satte mig och kolla på andra avenyn ..skit mys 

 funderar på om jag ska kolla på film & plugga sen eller om jag ska plugga först & film sen ...
hm , nej idag är jag lat , som alltid men ändå så jag tar film först , kan ju plugga lite i mellan ..
ska jag vara ärlig så har jag sett samma film 3 gånger denna vecka  & sett hela filmen från början till slutet , haha !

nu ska jag dra & fixa lite ,

pussar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0